HTML

Friss topikok

  • Zosa22: Szia! Az Écsy Kft-től (www.ecsy.hu/) vettem az enyémet, a Soroksári úton van a boltjuk. Katalógus... (2014.01.22. 14:36) Csokis poszt
  • cgitar: Ha megosztanád a kőrözött receptjét is velem nagyon örülnék :) (2012.03.08. 21:37) Hamis túrógombóc kölesből
  • cirl: köszönöm, várjuk már nagyon a csokireceptet! :) a thina is tetszik, főleg, hogy ennyire egyszerű.... (2012.02.03. 12:17) Vörösáfonyás-zabpelyhes cookie
  • danisoft: Ez az egyik legfinomabb süti, amit ettem, pedig mondhatom, elég nagy a verseny itthon! :) (2011.10.08. 15:43) Tökéletes brownie
  • 194408: Ismerőseimnél problémát szokott okozni a knédligombóc szalvétába kötése,ezt is a felvidéken tanult... (2010.12.02. 22:35) Kacsapecsenye párolt káposztával és knédlivel

Linkblog

2009.04.07. 12:05 Zosa22

Bébikonyha

Nem tudom, mások hogy vannak vele, nekem, így baba mellett épp hogy belefér az, hogy néha főzzek, de odáig, hogy fotózzak, fogalmazzak, szerkesszek és feltöltsek, már nagyon rég nem jutottam... Illetve fotók néha azért készülnek, és feltöltésre vár pl. egy "Csirke Erzsébet módra", egy "Aszalt szilvával és fokhagymával töltött pulykamell" és néhány tejmentes recept, csak még kell annyi időt találnom egyszer, hogy megírjam a szöveget, és az lehet, hogy nem holnap lesz...
Kaptam viszont egy megtisztelő felkérést, hogy írjak babakaja-recepteket, és egyrészt nagyon megtetszett az ötlet, másrészt, ha tudom, hogy valaki számít rá, valahogy biztos megoldom, hogy elkészüljek vele. Szóval következzék az alap déli főzelékünk, fiam 8 hónapos kora óta már csirkehússal is kiegészítve. (A hús: biocsirkét vettem, a mellét meg a 2 felsőcombot feldaraboltam falatnyi kockákra, és lefagyasztottam, minden főzéskor kiveszek egy kockát, legalább egy hónapra elég husink van így.)
 
  • 1 közepes krumpli
  • 1 kisebb sárgarépa
  • fél bébicukkini / 2 rózsa brokkoli vagy karfiol / fél karalábé / más zöldség
  • 1 kocka csirkemellfilé
  • 1 petrezselyemlevél (friss)
  • 1 kiskanál olívaolaj

A zöldségeket meghámozom, kb. 1x1 cm-es kockákra vágom, és annyi vízzel öntöm fel, amennyi pont ellepi. Hozzáadom a husit, a petrezselyemlevelet és az olajat, és addig főzöm, ami meg nem puhulnak a zöldségek. A friss petrezselyemlevelet nem szoktam kivenni belőle, mert teljesen puhára fő. Ha száraz fűszert használok (cukkinifőzelékhez szoktam kakukkfüvet) a főzés után kihalászom, mert azt a botmixer nem aprítja fel teljesen, és kis szúrós darabok szoktak maradni a főzelékben. Ha kész, botmixerrel összeturmixolom, és melegen tálalom :) 

Holnap megírom a spenótot és a céklát is, és majd képeket is készítek! 

2 komment

Címkék: baba főzelék babakonyha 8 hónaptól


A bejegyzés trackback címe:

https://torokparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr911051567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cirl 2009.04.07. 12:19:26

köszönöm! :) beszerzem a hozzávalókat és kipróbálom.

Zosa22 2009.04.07. 12:22:12

Hoppá! Ez gyorsan ment! :)
Most írom Neked a levelet :)
süti beállítások módosítása