HTML

Friss topikok

  • Zosa22: Szia! Az Écsy Kft-től (www.ecsy.hu/) vettem az enyémet, a Soroksári úton van a boltjuk. Katalógus... (2014.01.22. 14:36) Csokis poszt
  • cgitar: Ha megosztanád a kőrözött receptjét is velem nagyon örülnék :) (2012.03.08. 21:37) Hamis túrógombóc kölesből
  • cirl: köszönöm, várjuk már nagyon a csokireceptet! :) a thina is tetszik, főleg, hogy ennyire egyszerű.... (2012.02.03. 12:17) Vörösáfonyás-zabpelyhes cookie
  • danisoft: Ez az egyik legfinomabb süti, amit ettem, pedig mondhatom, elég nagy a verseny itthon! :) (2011.10.08. 15:43) Tökéletes brownie
  • 194408: Ismerőseimnél problémát szokott okozni a knédligombóc szalvétába kötése,ezt is a felvidéken tanult... (2010.12.02. 22:35) Kacsapecsenye párolt káposztával és knédlivel

Linkblog

2009.11.05. 21:46 Zosa22

Chilis forró csoki

Ilyen ronda, borongós novemberi napokra ajánlom a legfinomabb forró csokit, amit valaha ittam... Köszönet érte Gábor öcsémnek :)

  • 10 dkg étcsokoládé
  • 1 ek főzős kakaó
  • 2 ek cukor
  • 1/2 tk chilipor
  • 1/4 tk fahéj
  • 2 dl tej
  • 1,5 dl víz
  • 1,5 dl tejszín
  • 2 ek narancslikőr

Mikróban felmelegítem a tej felét, felolvasztom benne a csokit. Egy tálban összekeverem a kakaóport, a cukrot, a chilit és a fahéjat. A maradék tejet elkeverem a vízzel, felmelegítem, majd hozzáadom a kakaós-fűszeres keveréket meg a felolvasztott csokit. Miután felforrt, leveszem a tűzről és hozzákeverem a tejszínt és a Cointreau-t. Tejszínhabbal díszítem, megszórom egy kis fahéjjal és forrón tálalom.

2 komment

Címkék: csoki chili csokis forró


A bejegyzés trackback címe:

https://torokparadicsom.blog.hu/api/trackback/id/tr871503619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

örömpörkölt 2009.11.07. 17:00:21

Hú, de jól fest! Annyira régen szeretnék ilyent inni, de még sosem csináltam - meg nekem se csinált senki :-)
Ezen sürgősen változtatnom kell!
B.anyád

Zosa22 2009.11.08. 21:20:30

Szuper, akkor már tudom, mivel foglak várni, amikor meglátogatsz bennünket! :)
süti beállítások módosítása